Pirkimo tvarka DuliArt.lt svetainėje.

    Šiose taisyklėse paaiškinta pirkimo iš duliart.lt svetainės tvarka. Vykdydami apmokėjimą Jūs patvirtinate, kad perskaitėte šias taisykles ir sutinkate su jose išdėstytomis sąlygomis bei prisiimate atsakomybę kaip pirkėjas. Savo ruožtu mes (pardavėjas) prisiimame šias sąlygas kaip pardavėjas. Naudodamiesi elektronine parduotuve galite rinktis tris pirkimo variantus (kiekvienos prekės aprašyme, bus nurodyta kokius pirkimo variantus galite pasirinkti). Pirkti turite teisę tuomet jei jums jau yra 18metų.

    1 – KITOS PREKĖS PAŠTU. Šį būdą galite rinktis pirkdami visus gaminius išskyrus grikiu lukštus. Jūsų nurodytu adresu, Lietuvos paštas pristatys gaminį per 3-7d.d. Siunčiant paštu visada suteikiame siuntinio statusą „REGISTRUOTAS“ Mokestis, pasirinkus šį siuntimo būdą automatiškai pridedamas prie pasirinktų prekių apmokėjimo sumos ir yra fiksuotas.

    2 – GRIKIŲ LUKŠTAI PAŠTU. Mokėjimo būdas Tinka TIK VIENU ATVEJU, jei jūsų pasirinkta prekė vadinasi taip pat kaip ir mokėjimo būdasgrikių lukštai paštu“. Šis derinys tinkamas, jei perkate nedidelį grikių lukštų kiekį, 1-5 maišus ir gyvenate ne Kaune. Jūsų nurodytu adresu, Lietuvos paštas pristatys lukštus per 3-7d.d. Mokestis už pristatymą neskaičiuojamas.

    3 – PRISTATYMAS TIK KAUNE. Rekomenduojame rinktis šį mokėjimo būdą visoms prekėms išskyrus „grikių lukštai paštu“. Tinka bet kokiems kiekiams. Mokant už pristatymą šiuo būdu, mes patys pristatome prekes į jūsų nurodytą adresą Kauno ribose (po pirkinio apmokėjimo, jūsų nurodytais kontaktais susisieksime su jumis pristatymo laiko susiderinimui) Patogus būdas tiems kurie gyvena Kaune arba kažkas už juos gali paimti prekes šiame mieste pravažiuodami.

    PERKANTIEMS NE EL-PARDUOTUVĖJE. Tiesiog rekomenduojame susisiekti nurodytais kontaktais ir bendru sutarimu priimsime palankiausią jums sprendimą. Didesnius gaminių kiekius (suma nuo 120eur.) arba grikių lukštus (nuo 17 maišų) visoje Lietuvoje pristatome patys už 0,20eur. už kilometrą, skaičiuojant nuo Kauno. Didesnėms nei 200eur. sąskaitoms individualus susitarimas.

    DĖMĖSIO – Dirbame vadovaudamiesi Lietuvos respublikos įstatymais. Apie pastebėtus elektroninius arba kitokio pobūdžio nusikaltimus bei sukčiavimo atvejus iš karto informuojame teisėsaugą ir prekybą elektroninėje erdvėje prižiūrinčias institucijas. Taikome visas Bendrojo duomenų reglamento 2018-05-25d. įsigaliojusias naujoves.

 

Asmens duomenų apsauga ir tvarkymas.

   Vykdydami Bendrojo duomenų reglamento 2018-05-25d. naujoves nustatome, pateikiame jums ir supažindiname, kaip tvarkomi www.duliart.lt jūsų pateikti asmeniniai duomenys. Pirkdami iš DuliArt jūs patvirtinate, kad sutinkate, jog jūsų pateikti duomenys būtų tvarkomi kaip žemiau išdėstyta. Automatiniu būdu (vykdant internetinę prekybą) surinkti duomenys (Vardas, Pavardė, įmonės pavadinimas, įmonės kodas, adresai, telefono numeriai ir el. pašto adresai) šioje duomenų bazėje gali būti saugomi iki 20-ties metų. Duliart.lt aiškiai nustato, kad jūsų pateikti duomenys, pagal poreikį gali būti perduodami tik toms institucijoms ir asmenims, kurie užtikrina prekybos proceso vykdymą. Tai – mokėjimų sistema „www.paysera.lt“, Lietuvos paštas, paštomatai „Omniva“, svetainių kūrimo ir palaikymo sistema wordpress.org, prekybos įskiepio „WooCommerce“ administratoriai ir valstybinė mokesčių inspekcija. Duliart.lt aiškiai apibrėžia, kad jūsų duomenys niekuomet nebus perduodami jokioms trečioms šalims, nesusijusiomis su prekybos proceso vykdymu. Susipažindami su šiomis taisyklėmis, taip pat patvirtinate, kad sutinkate gauti naujienas apie Duliart.lt veiklą. Bet kada, galite Duliart.lt nurodytais kontaktais pareikalauti, kad jūsų asmens arba įmonės informacija būtų pašalinta iš šios duomenų bazės, duliart.lt įsipareigoja tai padaryti per 10 darbo dienų o esant kažkokiems sutrikimams privalo apie tai informuoti prašymo teikėją.

Prekių grąžinimas ir keitimas.

    Apie pastebėtus akivaizdžius prekių sugadinimus klientas privalo informuoti pardavėją iš karto po prekes gavimo. Norėdamas pateikti sugadintos prekės faktą, klientas privalo užfiksuoti trūkumus vaizdinėje medžiagoje ir pateikti pardavėjui. Jei įvertinant situaciją paaiškėja, kad prekės sugadinimas įvyko dėl pardavėjo kaltės, prekė ne vėliau kaip iki 15 dienos po gavimo, turi būti grąžinta pardavėjui. Tik atgavęs prekę, pardavėjas privalo per 10d.d. pervesti visą prekės kainą atgal pirkėjui į jo nurodytą sąskaitą. Kokybiškos prekės nekeičiamos ir atgal nepriimamos. Siekiant įsitikinti perkamos prekės kokybe, pirkėjo pageidavimu, kiekvienai perkamai prekei gali buti pateiktos papildomos nuotraukos skirtingo intensyvumo apšvietime, todėl, pretenzijos dėl dizaino ir spalvų nepriimamos.

SIUTNIMAS Į UŽSIENĮ, PAGAL ATSKIRĄ SUSITARIMĄ!